עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
עם תודה לא הולכים למכולת

מזרחי-טפחות עולה השבוע עם קמפיין חדש בתחום המשכנתאות

בנק מזרחי טפחות המוביל את שוק המשכנתאות בישראל יוצא בקמפיין חדש בהשתתפות הפרזנטור דביר בנדק ומציג פתרונות פיננסיים אמיתיים מהמומחים של טפחות למצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה.

בקמפיין החדש, דביר חולף על פני אנשים העומדים בתור לסופר השכונתי וכנדרש בתקופה זו, עטויים במסכות ושומרים על מרחק של 2 מטר אחד מהשני. דביר מדבר על המציאות שנכפתה על הציבור בשהייה בבית, מזכיר את כל התודות לנותני השירותים השונים, ולבסוף מציין כי עם תודה לא קונים במכולת ולא קונים בית: "בזמן שמומחים מכל התחומים מחפשים תרופות לקורונה, המומחים של טפחות ישבו לחפש פתרונות למצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה ומצאו!"

הבנק מציג שני פתרונות פיננסיים שמטרתם לסייע לציבור הישראלי במיוחד בתקופה זו- "משכנתה בקצב שלך"- המיועד לאלו הרוכשים דירה וצריכים משכנתה, וכרטיס טפחות ללקוחות בעלי משכנתה בטפחות ומצטרפים חדשים הזקוקים לאשראי נוסף.

דינה נבות, סמנכ"ל שיווק בנק מזרחי טפחות:
"התקופה הנוכחית המאופיינת באי וודאות כלכלית מביאה אותנו כבנק המומחה והמוביל בתחום המשכנתאות להציע פתרונות רלבנטיים לתקופה.
ללקוחותינו בעלי משכנתה בטפחות אנו מציעים את כרטיס טפחות המאפשר מסגרת זמינה של עד 120 א' ₪ לכל מטרה, וללקוחות המעוניינים לרכוש עכשיו דירה אנו מציעים "משכנתה בקצב שלך", המאפשרת ללקוח להתאים את ההחזר החודשי ליכולת ההחזר הנוכחית ולשנות בהמשך.

** בכפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. האמור לעיל אינו מהווה הצעה למתן ההלוואה.

הקמפיין יעלה בכל ערוצי המדיה

קרדיטים:

שם המפרסם: מזרחי טפחות  משרד: ראובני פרידן IPG  מנכ"ל משותף: זיו קורן  סמנכ"לי קריאייטיב: איתי גרונר, דני יעקובוביץ'  סמנכ"ל לקוחות: שירי הייסר  מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי  ארט: איל לבנון  סופרוויזרית: זהר הרפז  תקציבאית: שיראל מנדיל  חברת הפקה: ראבל  במאית: קרן חכמה  צלם: לאל אוטניק  עורך: יובל שר  בית פוסט: Gravity  סאונד: סאונדהאוס