עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
דיגיטלי ואנוש, שילוב מנצח.

כלכליסט בקמפיין עבור כנס שירות בעידן החדש 2019

כלכליסט יוצא בקמפיין חדש עבור כנס שירות בעידן החדש 2019 של כלכליסט ושופרסל. הכנס יעסוק בהיבטים השונים של חשיבות הטאצ' האנושי בעולם דיגיטלי מתקדם. על המיתוג והפרסום No, No, No, No, No, Yes. הקמפיין יעלה בעיתונות ובדיגיטל.

קרדיטים:

שם המפרסם: כלכליסט   משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, לירון בן יעקב, גיל אבים, אלעד ינאי, זאב רביד, רוני שניידר, לי בן דוד, ירון יצחקוב, אוריאל פרנץ, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור, עמרי פרידמן, דפנה צרור, תום בר