עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
זה כולה סופרמרקט

טיב טעם בקמפיין בחזית המאבק בכפייה הדתית

כתוצאה משינוי הסטטוס קוו, ועדכון חוקי עזר של עיריית ת"א-יפו, סניף טיב טעם ברמת החייל המשרת עשרות אלפי לקוחות, מאות עובדים וספקים עומד בפני סכנת סגירה ממשית בשבתות ובחגים.

רשת טיב טעם, שחרטה על דגלה את "החופש לבחור" ממשיכה לבסס את מעמדה כרשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וממשיכה לעודד את אזרחי ישראל לחופש הבחירה, כולל החופש לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע ובחגים.

השבוע, תעלה רשת טיב טעם בקמפיין רחב המבטא את המאבק בכפייה הדתית, ותומך בבחירה חופשית, כתגובה לשיח הציבורי בסוגיית השבת. הקמפיין יעודד את כלל הציבור, על כל מרכיבי החברה הישראלית, ליהנות מחופש הבחירה ולחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין.

סלוגן הקמפיין: "זה כולה סופרמרקט", יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול דיגיטל ופעילות ענפה ברשתות החברתיות. עלות המהלך נאמד בכ- 800 אלף ₪ .


חגי שלום מנכ"ל רשת טיב טעם: מסר "סניף רמת החייל מהווה את אחד מסניפי הדגל של הרשת, ומשרת אלפי לקוחות המגיעים מהסביבה הקרובה והרחוקה במהלך סופי השבוע ובחגים, מעסיק ומפרנס עשרות רבות של עובדים הנהנים מהשכר המשופר כקבוע בחוק". לדבריו: "מטרת הקמפיין הוא, ליידע את הציבור, לעורר את השיח בנושא, בתקווה לשמור על החופש של כל אחד מאתנו לבחור את הדרך שבה הוא רוצה לחיות".

עוד ציין חגי: "כרשת המאמינה ומובילה בנושא לא כקוריוז, אלא כ"אני מאמין" אמיתי, טיב טעם מבינה כי עליה להיאבק בכפייה, ולרתום את הציבור למען החופש של כולנו, מתוך הבנה, שכיום מדובר בסגירת סניף בסופי שבוע, אך, מחר זה עלול להיות איסור נסיעה, כפיית כשרות, או הפרדה מגדרית".

הרעיון, שעומד מאחורי הקמפיין נולד מתוך ההבנה שלרבים מאתנו קל להתייחס לסגירת הסניף בביטול, משום שמדובר ב"כולה סופרמרקט" אך, בסופו של יום חזית המאבק היא רחבה ומשמעותית הרבה יותר, ומה שנדמה לנו שמתחיל בפגיעה נקודתית וזניחה ומשפיעה על מתי מעט עשויה להסתיים בשלילת חופש הפרט ופגיעה בזכויות הבסיסיות של כל אחת מאתנו בכל תחומי החיים.