עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
עולם ה של חמת

חמת בקמפיין שילוט קריאטיבי באמצעות M&C סאצ'י

ישראל מתייבשת, משק המים במשבר.
חמת, חברת הברזים המובילה בישראל החליטה לעשות מעשה שמטרתו לשמש דוגמא. חמת לא רק משתמשת במים במוצרים אלא גם בסיסמה המיתולוגית "עולם המים של חמת".
זה היה הבסיס לרעיון: החסרת המילה "מים" מהסיסמא.

הקמפיין עלה כשילוט על איילון ובפרינט ללא המילה מים בסיסמא.
לאחר מספר ימים תוקנה ה"טעות" כשנוספה השורה:
היום יותר מתמיד כולנו צריכים להשתמש בפחות מים.

קרדיטים:

שם המפרסם: חמת  משרד: M&C סאצ'י  מנכ"ל ושותף: אלון הוכדורף  מנהל קריאייטיב ושותף: צור גולן  מנהלת לקוחות: עידית זמר  ארט דיירקטור: בן קייל  קופירייטר: שחר פוקס  תקציבאי: אורי קרסנר