עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
הקריה האקדמית הבצפר

לראשונה בישראל: הקריה האקדמית אונו תחל בלימודי מקצועות הפרסום בשיתוף "הבצפר"

לראשונה בישראל, הקריה האקדמית אונו המוכרת כמוסד אקדמי ע"י המל"ג תחל בלימודי מקצועות הפרסום במסגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת.

השנה, בפעם הראשונה למוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג, יעברו הסטודנטים לתואר ראשון של המכללה הכשרה מקצועית הבנויה על מתודות הלימוד של "הבצפר" של חברות הפרסום הכוללות עבודה פרקטית של העולם האמיתי.

שיתוף פעולה בין הקריה ל"בצפר" של חברות הפרסום יעניק ללומדים לתואר אפשרות לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל ללמוד ולתרגל את הפן המעשי יישומי של עולם הפרסום. בנוסף, התואר כולל חטיבה בתחום הניו מדיה והאינטראקטיב במטרה לסייע לבוגרים להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של השוק, וכך יוכלו בוגרי התואר להשתלב בקלות בתפקידי מפתח בתעשייה, דוגמת ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, קריאייטיב, מרקום, קד"מ, יח"צ ועוד.

ההכשרה של "הבצפר" נערכת במהלך השנה השלישית ללימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. בראש התוכנית עומדים פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום, פירסם ספרים ומאמרים בנושא, מרצה בכיר ברחבי העולם בנושאי מיצוב, מיתוג ואסטרטגיה, יו"ר חברת מיצוב לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, בעלת ניסיון רב בתחומי התקשורת והפרסום ובטיפול במותגים גדולים בשוק הישראלי והבינלאומי, מנהלת החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. לצידם של פרופ' פרי וד"ר שפירא מלמדים מרצי "הבצפר" ואנשי אקדמיה ושטח מובילים מהקריה האקדמאית אונו וביניהם: אבי קורנס, אורית גניס, קובי גמליאל, רוני אפלבוים, פרופ' ירון זליכה ,פרופ' אריה גביוס, ד"ר יניב גוילי, יורם גבאי, אבינועם ברוג, נורית דבוש, אביב בושינסקי, עופר עובד, איתי תמיר, איתן כסיף, אלון הוכדורף ועוד....

ד"ר מיכל שפירא: "עד לפתיחת החוג החדש לימודי הפרסום נכללו במסגרת תארים אקדמיים אחרים. נדרשו שנים של תכנון ועבודה יסודית מול המל"ג ומול בכירי התעשייה לבנות את התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. מטרתנו בקריה האקדמית אונו לספק לעולם הפרסום והשיווק בוגרים בעלי תואר ראשון עם ידע אקדמי מעמיק בתחומים אלה.
יחד עם זאת הבנו כי בוגרי התואר נזקקים גם לידע מעשי יישומי ועדכני. אנחנו מוצאים ב"הבצפר" את הגוף המוביל בישראל בהכשרת עובדים לתעשיית הפרסום ומברכים על שיתוף הפעולה שנרקם ביננו. אני משוכנעת שבוגרי התואר הראשון בפרסום ותקשורת שיווקית שייהנו הן מהפן האקדמי המוביל של אונו והן מהפן המעשי המוביל של "הבצפר" יהיו חוד החנית של תעשיית הפרסום תוך שנים מעטות".

'הבצפר' הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום. ב'הבצפר' קיימים תשעה מסלולי לימוד שונים ומידי שנה לומדים בו מעל ל-400 תלמידים העומדים בתנאי קבלה ומיונים על ידי ועדות מקצועיות. בשנה שעברה התחדש בשלוחה ייעודית למגזר החרדי בבני ברק ובמסלול ראשון מסוגו, בשיתוף גוגל ישראל, ללימודי פרסום ושיווק באינטרנט.