עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
'כשמדע ויופי נפגשים'

חברת אפיליידי בקמפיין חדש

הקמפיין בכיכובן של מנחת הטלוויזיה מירי בוהדנה וד"ר להבית אקרמן.

חברת אפיליידי (Epilady) יוצאת השבוע בקמפיין חדש, תחת הכותרת: 'כשמדע ויופי נפגשים', בכיכובן של מנחת הטלווזיה והדוגמנית- מירי בוהדנה, ורופאת העור הבכירה ד"ר להבית אקרמן.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪, ויכלול סרטוני חסויות בערוצי הטלוויזיה: קשת 12, רשת 13, ערוץ 14 , ערוץ 24, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות משפיענים בסושייאל.

הקמפיין ישים דגש מרכזי על השילוב שבין סטראטאפ ישראלי של מכשיר בייתי נייד להסרת שיער בשיטת לייזר, לראשונה בעולם! לבין נוחות מקסימאלית עבור המשתמש/ת.

הקמפיין החדש משלב הומור, מדע ויופי כאשר מירי 'מדלגת' בזכרונות מתוך עשורים, והיא מצטלמת בלוקים נוסטלגיים של עצמה בהתאם לעשור –שנות ה80', שנות ה90 ושנות ה2000.

גולן בן דוד סמנכ"ל שיווק בינלאומי של אפיליידי מסר: "קמפיין אפיליידי הוא הראשון שצפוי לעלות לאקרנים בקטגוריית קמפיין להסרת שיער בלייזר. הינו מוכרחים לחשוב על דרך יצרתית להעביר מסר לצופים כי מדובר כאן בשילוב מנצח שבין אסתטיקה, ייעול זמנים מדע וטכנולוגיה. בשגרה אינטנסיבית חשוב שהמדע ייכנס למחוזות של אסתטיקה כדי להביא לקדמה פורצת דרך בחיים של אנשים. האפלייזר, מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער, יביא את קהל הצרכנים לאיכות חיים טובה יותר".


מימין: ד"ר להבית אקרמן ומירי בוהדנה. צילום: כפיר זיו


חברת אפיליידי (Epilady) פרצה לתודעה עוד בשנות ה90 כאשר הייתה הראשונה להשיק את מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו בעולם והפכה לחלוצה עולמית בשוק. בתקופה קצרה ביותר הפכה החברה למובילה בתחום טיפוח היופי בשוק הבינלאומי והשם "אפיליידי" הפך לשם גנרי לכל מכשירי הסרת השיער, עד עצם היום הזה. כיום, החברה השקיעה משאבים גדולים בפיתוח חדשני פורץ דרך של מכשירי לייזר מתוחכמים הראשונים מסוגם בעולם לשימוש בייתי ולכל גווני העור, המאפשרים לבצע טיפולי לייזר מדוייקים להסרת שיער בגוף ובפנים.