עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
ברי ברה פוטה ברה

FEMINA בקמפיין חדש בכיכובה של בר רפאלי

את הקמפיין החדש של מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA בשיתוף אנשי הקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור ובהובלתה של בר רפאלי מוביל שיר הילדות הנוסטלגי "ברי ברה פוטה ברה" עם מילים חדשות ובביצוע מחודש של האחיות לירון וטלי כרקוקלי!

הקמפיין נעשה בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון ₪


הערב יעלה מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית - הדוגמנית ואשת העסקים, בר רפאלי.

הקמפיין הופק בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור והוא מציג את את שיר הילדות הנוסטלגי "ברי ברה פוטה ברה" בהתאמה לתכני המותג ועם מילים חדשות כאשר את הגרסה החדשה לשיר הפופולארי שרות האחיות לירון וטלי כרקוקלי בעיבודו של תומר בירן. הקמפיין בויים וצולם על ידי צלם האופנה אייל נבו ועם הסטיילינג של סיימון אלמלם.

בקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של FEMINA ניתן לראות את הפרזנטורית בר רפאלי לובשת דגמי מפתח נבחרים של המותג לצד דגמים מקולקציית הקפסולה שתכנס בקרוב לרשת. בסרט, בר מתנועעת ורוקדת על סט הצילום בטבעיות ונינוחות. סרט הפרסומת צולם בגווני השחור לבן המעבירים מסר של אלגנטיות ואופנתיות התואם את הפרזנטורית רפאלי ואת הקו העיצובי של המותג. שיר הפרסומת הוא עיבוד מחודש לשיר הרחוב "ברי ברה פוטה ברה" שמתבצע על ידי פריטה על השפתיים וטפיחה על לחיים מלאות אוויר. מילות השיר הותאמו לערכי המותג והן: "BAR, BAR PUT A BRA. PUT A BRA, BAR, PUT A BRA."

הקמפיין שעולה בשווי השקעה של 2.5M ₪ יעלה בטלוויזיה, בחסויות בתוכנית הטלוויזיה חתונה ממבט ראשון, בשילוט חוצות בפריסה ארצית ברכבת ישראל, בכל ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים.


קמפיין FEMINA
צילום: אייל נבו


טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "אנו נרגשים לרגל עליית הקמפיין השני שלנו עם הפרזנטורית החדשה של החברה בר רפאלי, איתה אנו גאים להמשיך לצעוד יחד בדרך משותפת. רפאלי מציגה את החיבור האידיאלי לערכיו של המותג - אופנה עדכניות, אלגנטיות ונשיות לצד איכות בלתי מתפשרת. אנו בטוחים כי הקמפיין ימשיך ויחזק את מעמדה של FEMINA כמובילה ומתמחה בתחום החזיות וההלבשה התחתונה בישראל".