עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
HATNOTHATE#

קמפיין רשתות אנטי בולינג בארה”ב

בכל שנה בתחילת חודש אוקטובר נערך בארה"ב יום נגד האנטי-בולינג - יום נגד בריונות ברשת. משרד No, No, No, No, No, Yes יצר עבור ובשיתוף עם מותג הצמר, LION BRAND USA, קמפיין רשתות חברתיות שנועד להניע גולשים ואוהדים של המותג מכל העולם לסרוג כובע צמר כחול, ולחבוש אותו באותו יום, כאייקון למאבק נגד התופעה המדאיגה. מה שהתחיל מ # בדיגיטל, חלון הראווה של חנות הדגל ברחוב 15 בין השדרה החמישית והשישית, נמשך בסריגה של אלפי כובעים כחולים עם תגית מיוחדת עם המשפט המוביל של הקמפיין עצמו.

קרדיטים:

שם המפרסם: LION BRAND USA  משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, לירון בן יעקב, גיל אבים, רוני שניידר, זאב רביד, ירון יצחקוב, אלעד ינאי, Rich Ullman, דפנה צרור, לי בן דוד, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור  ן: -  LION BRAND USA: Richard Ezra, Shira Blumenthal, Creative Team