עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
הטריפ של XL

XL יוצאים לטריפ של הלייף וחושפים לעוקבים את ה-Questions Sticker

הפיצ'ר החדש והמדליק של אינסטגרם רק בן יממה אחת בלבד, וכבר נעשה בו שימוש קריאטיבי ראשון בעמוד האינסטגרם של משקה האנרגיה.

במהלך, שלו אחראי משרד הקריאייטיב g.Conversation, יצאו שתי חבורות בנות 4 חברים כל אחת ל'רואוד-טריפ' בן שבוע ימים באירופה, בשני קרוואנים, כשהן מדלגות בין פסטיבלי המוזיקה הבינלאומיים BALATON SOUND ו-ULTRA.

הסטיקר האינטראקטיבי החדש מבית אינסטגרם מקנה לחברים את האפשרות לפרסם שאלות שלהן אפשר להשיב, מעין דרך מקורית וחדשה להתחיל שיחה בין עוקבים. כך בעמוד האינסטגרם של המותג, שמנוהל על ידי חברת GREAT , נעשה שימוש חלוצי בסטיקר לצורכי פרסום, כשהוסיפו אותו לפוסטים שמתעדים את משתתפי מהלך השטח "הטריפ של XL".

לחבורה שזכתה לצאת ל"טריפ" (במהלך דיגיטלי שקדם לו ונתן לנרשמים את האפשרות להרכיב את קבוצת החלומות שלהם דרך הזמנת חברים נוספים למעין משחק-שאלון שאתגר אותם ובדק כביכול את התאמתם כצוות), התלוותה נבחרת של כוכבי רשת מוכרים שכללה את אבי ג'וני עזרי, דניס צ'רבקוב, ליאל ושני גולדשטיין – אלו מתועדים לכל אורך רגעי הטירוף בטריפ בסדרת רשת שפרקיה משותפים בפייסבוק ומפורסמים במתחם של XL באתר Mako, במקביל לתכנים שוטפים שעולים בעמוד האינסטגרם של XL ומתעדים את הטריפ אף הם.

עד היום, מספר הצפיות בסרטונים ובסטורי עומד על מעל 7 מיליון!


ענת סגל, מנהלת חטיבת משקאות לא אלכוהוליים בטמפו: "הטריפ של XL הוא דוגמא למהלך פרסומי מורכב שמשלב מגוון פלטפורמות תוך חיבור חזק ליצרני תוכן, שמדברים בשפת המותג ומקדמים ערכים שזהים לערכי המותג. המהלך הגיע למיליוני צפיות אורגניות בימים בודדים ובכך מוכיח כי הצרכן מוכן "לצרוך" תוכן מסחרי, כל עוד מדובר בתוכן מעניין או בעל ערך עבורו."

קליק לעמוד האינסטגרם של XL

קליק למתחם התוכן של XL באתר Mako