עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
באלגן בעיתונים

פארק השעשועים באלגן בקמפיין באמצעות Addict-Israel

קורא ממוצע עובר על מודעה בעיתון בין 1-3 שניות. במודעות של באלגן זה ייקח לו קצת יותר.
במסגרת עליית קמפיין סוף החופש הגדול בבאלגן, תחת הקונספט, 'תבואו. יהיה באלגן', פארק השעשועים של הצפון, עולה באמצעות Addict-Israel עם מודעות תפזורת ייחודיות בעיתונים ומזמין את הקוראים למצוא את עשרות האטרקציות אשר התבלגנו להן בתוך המודעות בעיתון.

קרדיטים:

שם המפרסם: באלגן  משרד: Addict-Israel  מנהל קריאייטיב ראשי: אורן מאיר  מנהל קריאייטיב דיגיטל: אוהד צארום  מנהל לקוח: אייל בלכמן  ארט דיירקטור: אוהד צארום  מעצבת: קרן בייטלמן  מנהל פרויקט דיגיטל: רועי גרינפלד  מנהל לקוח: דניאל עבו