עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
אל תשאלו למה למה

מקאן אריקסון עולה בקמפיין פרסום ראשון לחברת הביטוח AIG בכיכובו של ערן זרחוביץ'

במהלך הושקעו כ-5 מיליון ₪ והוא כולל קמפיין טלוויזיה, תשדירי רדיו ופרסום בדיגיטל

זהו קמפיין פרסומת ראשון ומשמעותי לזרחוביץ', אשר חתם על חוזה למשך שנתיים עם החברה

חודש לאחר שזכתה במכרז, מקאן אריקסון, עולה בקמפיין פרסום ראשון לחברת הביטוח AIG. הקמפיין, בכיכובו של השחקן, ערן זרחוביץ', מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה אשר השיקה אתמול את התכנית AIG PERSONAL . במסגרת התוכנית יוצעו ללקוחות מוצרי ביטוח בהתאמה אישית, ובהתאם לחישובים אקטואריים מתקדמים המתבססים על עולמות הביג-דאטה.

"האסטרטגיה השיווקית משלימה את האסטרטגיה העסקית של AIG לשנים הקרובות", מסבירה מיכל רביב, סמנכ"ל השיווק בחברה, "החברה משיקה מהלך שיווקי הנותן פתרון ביטוחי מותאם לצרכן. בניגוד למתחרות הפונות לכולם ובוחרות לשים דגש על ערוץ ההפצה שלהם, AIG בוחרת לתת ביטוח בהתאמה אישית המציע פתרון אישי לצרכנים"

במסגרת הפרסומות ההומוריסטיות, יופיע זרחוביץ' בדמות החיה למה, יענה על השאלה "למה שתשלם כמו כולם?" ויסביר את הרציונל להנחה הפרסונאלית שניתן לצבור בהתאם לפרמטריים האישיים של הלקוח כגון: נפח מנוע קטן, היעדר תביעות, בעלי משפחות ועוד. עבור זרחוביץ שיככב בקרוב בעונה החדשה של ארץ נהדרת, זהו קמפיין הפרסומת המשמעותי הראשון, החוזה עימו נחתם לתקופה של שנתיים.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן אריקסון מוסיף: "אנו גאים לעבוד עם חברת AIG, החברה הצומחת ביותר בענף הביטוח. האתגר שאתו התמודדנו היה יצירת שפה חדשה ומבודלת. בחרנו את ערן זרחוביץ' כפרזנטור משום שהוא דמות מרעננת, שילוב של טאלנט וכותב מבריק שיוצק חיים לדמות הלמה. דמות הלמה היא חלק ממהלך אסטרטגי שיצרנו במטרה לגרום לעם ישראל לשאול את עצמם למה שתשלם כמו כולם אם אתה לא כמו כולם?"


קרדיטים:

שם המפרסם: AIG  משרד: מקאן תל אביב  סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב   ארט: נתנאל חגאג, כפיר פרץ, דנה מושקוביץ  קופי: אדם בני, עידו בן דור  ניהול לקוח: עדי אורן, עדי גולדברג, שרית קורונל, ילנה רביץ, נגה לביא  הפקה: נווה זרח, גלעד גדיש, ענבל פנאן  פלנינג: שרון שלו לבצור, זיו אברהם, נמרוד סוזין  סטודיו: שגיא ולנשטיין, נורית רון, אור חדד, ירון עופרי, חזי יוסף