עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
ממחזרים

בוגרי "הבצפר" בתערוכת כרזות לצריכת נייר ממוחזר

במסגרת האירוע שיתקיים השבוע בחלל "הבצפר" בנמל ת"א, הציגו בוגרי קורס הקופירייטינג את הקריאייטיב שלהם לחינוך הציבור הישראלי לצריכת ניירות ממוחזרים.

לראשונה בישראל, ”נייר חדרה" עומדת לייצר נייר ממוחזר 100% המיוצר אך ורק מפסולת וקרטון. תהליך המחזור מבוצע בתהליך "De-Inking" (הוצאת דיו), ללא הלבנה ושימוש בכימיקלים וללא שימוש בתאית (שמקורה בעצים), כך שבסוף התהליך מתקבל נייר באיכות גבוהה לכתיבה והדפסה. לקראת השקת המוצר פנו ב"נייר חדרה" לסטודנטים המסיימים בימים אלה את קורס הקופירייטינג של "הבצפר" של חברות הפרסום בבקשה – עצבו כרזות עבור הנייר הממוחזר וחנכו את הציבור הישראלי לצריכה של נייר ממוחזר.

השבוע הציגו הבוגרים את התוצרים שלהם בתערוכת הגמר בנמל תל אביב, ובסופה נבחרו הכרזות הטובות ביותר: במחזור 25 הזוכה במקום הראשון הוא אורן מייזנר, במקום השני יונתן קאופמן, ובמקום השלישי הילה סולומון. במחזור 26 זכה אריאן טופול במקום הראשון, דורון ורזגר במקום השלי, ולאורה מיכאלי ואיתן סוסנקו במקום השלישי.

את הנוכחים במקום אירחו הסטודנטים, מנהלי הקורס ויגאל בראון מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום. בין האורחים שהגיעו לתערוכה היו בכירי "נייר חדרה", גיא ידלין, מנכ"ל חטיבת הנייר בקבוצת נייר חדרה, מיכל דבורצקי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת נייר חדרה, אילנה גולן מנהלת השיווק נייר חדרה, ועופר בלוך מנכ"ל החברה לשעבר.

אורחים נוספים שהגיעו היו השחקן חיים טופול שנכדו זכה במקום הראשון (אריאן טופול), יורם דרורי מבעלי שלומי דרורי, דני נטלר מבעלי גליקמן נטלר סמסונוב, יורם לוי שותף ומנכ"ל בברוקנר נטע לוי, שני גרשי סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם BBDO, טל פרלמוטר סמנכ"ל קריאייטיב שמעוני פינקלשטיין ברקי, בני כהן איש יחסי ציבור והפזמונאי נעם חורב.

מנהלי קורס הקופירייטינג רוני אפלבוים ועופר גולן: "חינוך הציבור זה צמד מילים גדולות ומכבידות. משימה לא פשוטה להניח על כתפי הבוגרים. המשימה האמיתית של הסטודנטים היא לתת זוויות הסתכלות חדשות ומרעננות על הנייר החדש ועל השימוש בו. לפתוח לנו את העיניים, לייצר תובנות מרגשות, משעשעות ומפתיעות לכל הנושא. זה הקריאיטיב האמיתי, ואת זה יש למכביר בתערוכה. כל בוגר מציג את הזווית הייחודית שלו... וזה היופי!"

לדברי אילנה גולן, מנהלת שיווק בנייר חדרה, "המודעות הגבוהה לצורך בשמירה על כדור הארץ, הרגולציה המתפתחת בנושא והרצון של הצרכנים לחידושים – כל אלה הובילו אותנו ליצירת הנייר ה-100% ממוחזר, שמהווה מהפיכה אמיתית בתחום הניירות למדפסת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הבצפר, שרתם את בוגריו והפך אותם לשותפים לשינוי משמעותי בהרגלי השימוש והצריכה בציבור הישראלי. הנייר הממוחזר מהווה חלק מקו מוצרים חדשני ופורץ דרך נייר שאנו משיקים בימים אלה, ובקרוב הצרכן הפרטי שיגיע לרכוש נייר למדפסת יגלה על המדף מגוון גדול של ניירות הדפסה ייחודיים: ניירות ריחניים, ניירות בעובי ובגוונים שונים, וכמובן - ניירות ממוחזרים."

אודות קבוצת נייר חדרה: החברה עוסקת בייצור ומכירה של ניירות אריזה, ייצור אריזות קרטון גלי, אריזות למוצרי צריכה ואריזות ייחודיות לתעשייה, פעילות מחזור פסולת נייר ופלסטיק, שיווק צרכי משרד ובייצור ובשיווק ניירות כתיבה והדפסה באמצעות חברות בת. כמו כן מחזיקה החברה בחברות כלולות, העוסקות, בייצור ובשיווק מוצרי נייר ביתיים, מוצרי היגיינה, חיתולים חד פעמיים ומוצרים משלימים למטבח. www.hadera-paper.co.il

"הבצפר של חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות הפרסום. ב"הבצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ ודוברות, הפקת פרסומות וטלוויזיה, פרסום שיווק, ארט דיירקשן ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף הפרסום. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

מקום ראשון מחזור 25 - אורן מייזנר:




מקום שני מחזור 25 - יונתן קאופמן:




מקום שלישי מחזור 25 - הילה סלומון:



מקום ראשון מחזור 26 - אריאן טופול:



מקום שני מחזור 26 - דורון ורזגר:



מקום שלישי מחזור 26 - לאורה מיכאלי:



מקום שלישי מחזור 26 - איתן סוסנקו: